Meillä on käytössä Nimenhuuto. Täällä ovat joukkueemme tapahtumat yhteisessä kalenterissa, viimeisimmät tiedotukset ja pelaajien ilmoittautumiset. Hyviä pelihetkiä!

Laji Jääkiekko
Kotipaikka Hyvinkää
Jäseniä 55 (Pelaajalista)
Joukkueella ei ole tulevia tapahtumia. Kirjaudu sisään luodaksesi uuden tapahtuman.
Matti

Hei,

Ennakkokyselyssä 10.5. sai enemmän ääniä. Joten saunailta vahvistettu 10.5. klo n. 17:30 alkaen. Aluksi TopClubin vuosikokous ja sitten sauna + ruokailu.

Olen huomioinut ne, jotka ilmoittaneet tulevansa/ehkä tulevansa, mutta muiden osalta vielä pikainen vahvistus, jotta tarjoilut osataan suurin piirtein varata!

Vahvistus, joko s-postilla: matti(piste)paakkolanvaara(miuku)saunalahti(piste)fi tai puhelimitse 050 3863463

t. Matti

Matti

Hei,
TopClubin vuosikokoukselle + saunaillalle olisi vielä kaksi vaihtoehtoa perjantaille 10.5 ja 17.5 (myös lauantai 18.5. oli vapaa). 11.5. lauantai ei käy - on äitienpäivän aatto.

Alustavasti varasin perjantain 10.5. (helatorstain jälkeinen).

Ilmoitelkaa sähköpostiin osallistumisesta mahdollisimman nopeasti:
matti(piste)paakkolanvaara(miuku)saunalahti(piste)fi
t. Matti